woensdag 1 december 2010

Kraamcadeautje en sinterklaas

Wow wat is het koud buiten zeg!! En we zitten nog maar op 1 december!
Gelukkig is het binnen lekker warm :)
Een poosje geleden is mijn collega bevallen van een zoon. Daar maakte ik dit cadeautje voor: een schilderij




En sinterklaasavond/middag is ook weer in aantocht! Mijn suprise is vast klaar. Alleen nog een gedichtje schrijven, dan is het helemaal goed. Omdat een heel nieuwschierig aagje hem graag wilde zien (mijn malle zus) heb ik hem gepost:


Ik maakte een gansje omdat Oma heel nieuwschierig kan zijn. Daar gaat het gedichtje ook over :) Vieren jullie nog sinterklaas? En al klaar met alle voorbereidingen?

2 opmerkingen:

  1. hee das leuk alletwee trouwens een egg leuk idee top meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die suprise is echt geniaal! Daar kan mijne niet tegen op ;)
    Echt super leuk en origineel!
    Liefs Jul

    BeantwoordenVerwijderen