vrijdag 27 april 2012

Bow Clutch

Al surfend op internet kwam ik een hele leuke tutorial tegen van een Clutch (een klein tasje). Ik heb hem opgeslagen op mijn Pinterest pagina en vandaag gemaakt. De tutorial is geschreven door Whitney van elm street live (klik op de link voor de tutorial). De turorial is geschreven in Engels (en inches), maar makkelijk en goed te volgen. Ik volgde de tutorail zoals aangegeven. Ik maakte alleen de lus van de strik iets strakker.



Het is mijn aller- aller- aller eerste project waarbij ik een rits heb ingezet. Ik dacht dat ik het erg lastig zou vinden, maar het is eigenlijk helemaal niet moeilijk! Althans, niet bij deze clutch. Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn rits, maar voor een eerste keer ben ik blij :)

4 opmerkingen:

  1. wauwie, mooi zeg. Ik ga op mam haar naaimachine een 5tal projecten maken, zodra ik die voltooid heb en ik vind het nog steeds leuk dan koop ik ook een goeie naaimachine. je merkt toch wel verschil tussen een goedkope en een duurdere

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor! Een rits erin zetten is een hele kunst opzich :-)
    Super leuk tasje!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super!! En knap joh, een rits in een tas!!! Echt mooi!
    fijne zondag!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen