maandag 18 juni 2012

Emmaline bag part 2

Ik blijf de Emmaline bag van Janelle echt prachtig vinden, dus ik maakte er nog een paar! Deze waren bedoeld voor het Zuidenveld in Schoonebeek. Daar stonden we met de (web)winkel van mijn schoonmoeder drie dagen op de markt.

I still love the Emmaline bag, pattern made by Janelle, sow I made a few more! Those onces where intended for the Zuidenveld fair in Schoonebeek. We were three days on the market, with the webshop of my mother in law.


Deze tas maakte ik met een canvas stof en een katoenen binnenvoering. Door de canvas is hij lekker stevig.

I made this bag with a canvas fabric. The interfacing is a cotton fabric.


Deze tas maakte ik met een katoenen stippen stof. Gevoerd met plakkatoen, maar desondanks wat fluffy-er dan de tas met canvas.

I made this bag with a cotton dotted fabric, lined with sticky cotton (I'm not sure if that is the correct term in English!)


Deze tas maakte ik met een grijze katoenen stof. Wederom gevoerd met plakkatoen.

I made this bag with a grey cotton fabric. Agian lined with sticky cotton to add some firmness.

Twee van de drie tassen zijn verkocht *jeej* De komende periode ga ik een klein voorraadje maken en dan komen ze op de webwinkel van mijn schoonmoeder te staan. Ze zijn dus te koop!

Two of the three bags have been sold! In the coming period I will made some more Emmaline bags. I am going to sell the bags in de webshop of my mother in law. So the bags are for sale!





7 opmerkingen:

  1. wauw, wat zijn ze gaaf Maaike, die bovenste is echt super! leuk dat er in ieder geval al 2 verkocht zijn. volgens mij moet dat qua verkoop helemaal goedkomen...

    groetjes
    Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These bags are so beautiful Maaike! I love the shop too, everything matches beautifully. I like the red and white polka dots the best! Janelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat goed zeg!!! En wat ziet de kraam er leuk uit!! Succes met de verdere verkoop ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Maaike! Had ik het maar geweten, dan was ik even bij je langs gekomen maar helaas. De rode met witte stippen is toch wel mijn favorietje ;-)

    Groetjes Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De volgende keer zetten we het op het forum Jacq.;) De tassen zijn echt superrrr leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Maaike, Laat ik nou net op zoek zijn naar zo'n mooie canvas stof rood met witte stippen. Kun je me vertellen waar je die stof hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Maaike, ik heb van deze tas ook het patroon, maar ik kom er niet zo goed uit wat ik er precies voor nodig heb, ja 2 soorten stof, maar verder? Kan jij mij dit vertellen?

    BeantwoordenVerwijderen