maandag 24 maart 2014

Sleutelhangers

Nog niet zo lang geleden ben ik van baan veranderd. Voor mijn oud collega's maakte ik een afscheidscadeautje. Het werd een gepersonaliseerde sleutelhanger  


De sleutelhanger maakte ik van klei. Om de letters in de klei te drukken gebruikte ik een letterpress. Leuk om zo'n persoonlijk cadeautje te maken!  


Om de hartjes vorm te geven gebruikte ik koekjesvormen van een hart en een huisje.


Op de beurs in Hardenberg vond ik bloemetjes in mooie contrasterende kleuren. Ook gebruikte ik een swarovskikraaltje en bedeltjes.
Omdat klei vrij poreus is lakte ik de kleivormen af met mod-podge.



Inspiratie kreeg ik van zusjelief Wendy en Karin-Joan.
Wendy maakt zelf veel mooie sieraden, maar heeft geen blog. Wil je toch iets van haar werk zien? Op Instagram showt ze af en toe een paar van haar creaties.

Wendy's Instagram

Op Karin-Joan haar blog zijn super leuke zelfmaakprojecten te vinden. Haar blog vindt je onder de link:
 Karin-Joans blog  

Fijne dag en tot een volgende keer!
 
Follow on Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadootjes zeg! ik gebruik die roosjes ook graag:D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Maaike, ze zijn GEWELDIG!!! wat een leuk cadeau maakt dat zo!! Bedankt dat je hebt doorgelinkt naar mijn blog. Ik zal deze ook aanbevelen bij mijn bericht vd sleutelhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En…! die roosjes zocht ik nou net (zie facebook) van welk merk zijn ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en origineel cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het delen van de blogpost. Het is echt leuk en ik vind je inhoud leuk.
    ben je zwanger
    Verloskundige

    BeantwoordenVerwijderen